Prva Srpska Televizija

Pratite sve domace i strane tv kanale potpuno besplatno preuzimanjem programa "Moj TV Net".


PREUZMITE PROGRAM KLIKOM NA SLICICU "DOWNLOAD"

Prema šemi postojećeg programa „Simple TV“ napravljen je mod, takozvani „Moj Tv Net“, za područje Balkana, putem kojeg možete pratiti najpopularnije kanale sa područja Srbije, BiH, Crne Gore, Hrvatske. 

Sadržaj Tv kanala koje pratite putem ovog programa nalazi se na serverima na internetu odakle ih embedujemo na „Moj Tv Net“. Autorska prava su iskljucivo vlasništvo servera koji embeduje sadrzaj, mi ne snosimo nikakvu odgovornost oko instalacije progama i autorskih prava,a program instalirate na sopstvenu odgovornost.

Uživajte u ponudi „Moj Tv Net-a“.

6 коментара:

Za gledanje TV kanala potreban VLC Player
Skinete VLC player http://www.videolan.org/vlc/ u njemu se nalazi plugin, kad instalirate vlc otvorite nas portal u Mozilla Firefox, Google Chrome ili Opera izaberite jedan od ovih, ne otvarajte u Internet Explorer jer u njemu se ne pokrece plugin i neće raditi. Kad otvorite 100% treba da radi, takodje mozda ce te morati kliknuti na obavestenje da pokrenete instalirani plugin to jest VLC player. Trebate imati internet preko 2 mb/s i normalan racunar sa dobrog grafickom kartom.

Posete

Flag Counter
Sadržaji koje gledate se ne nalaze na našem serveru. Mi ih samo pronalazimo na raznim serverima i embedujemo. Autorska prava su isključivo vlasništvo servera koji strimuje sadržaj.